Als je iedere dag traint (waarbij ik dat woord serieus neem), dan hoeft je lichaam er niet gespierd uit te zien.
Je zult echter wel sterk zijn.
Een van mijn dochters ziet er niet sterk en gespierd uit.
Ze fietstechter elke dag 2X 11KM naar school.
Daardoor heeft ze een slank en mooi figuur maar is bere sterk.
Ze heeft geharde spieren, dat is wat anders dan veel spiermassa hebben die niet gehard zijn.
Gespierde mensen hoeven dus niet per se'sterk te zijn en sterke mensen hoeven er niet gespierd uit te zien.
Het was wel grappig toen ze met handje drukken won van een vent die er gespierd uitzag.
Goh wat keek die knul beteuterd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Natuurlijk, het ligt er maar net aan welke training je doet met welke intensiteit.

Als je dagelijks twintig minuten traint met het vanuit de zak naar je mond brengen van chips, heb je ook niet ineens geweldige biceps.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi verwoord!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL, zo had ik het nog niet bekeken. Maar je kunt inderdaad dagelijks trainen voor schaken en totaal niet gespierd raken... ;-)
Nee dat kan niet... Trainen doe je alleen goed als je ¾ van je spierkracht gebruikt en eigenlijk nog hoger (topatleten zitten op 90% plus)... Doe je dat niet is van trainen geen sprake en doe je dat wel dan is van geen gespierd lichaam geen sprake...

Dus nee kan niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor. Elke dag trainen met schaken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen heef in de genen vastgelegd ligeen hoe het lichaam reageert op beweging (en dus ook training) Sommige mensen zullen met relatief weinig training een enorme spiermassa ontwikkelen, anderen kunnen jarenlang intensief trainen en je ziet er niet zo heel veel van aan de buitenkant. Niet iedereen heeft de genen voor bodybuilding! Wel zal je door geregeld trainen meer spiermassa hebben dan wat je zonder die training zou hebben gehad. Speirweefsel is zwaarder dan vet, dus bij hetzelfde gewicht oog je slanker. Bovebdien verbruikt spierweefsel ook in rust veel meer calorieen dan vetweefsel, dus kan je meer eten zonder dat je er iets van ziet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja , als je niet specifiek krachttraining doet is daar geen sprake van.