Op dezelfde manier , als de gewone internet pagina's met spraakondersteuning en of brailleregel aangesloten op computer. Ben zelf blind en kan alles wat jij ook kan op de computer en met mijn telefoon. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, ik hoor de vraag en kan via mijn vingers meelezen, maar type op het gewone toetsenbord de antwoorden, ook werken wij zonder muis, maar gebruiken in plaats daarvan de pijltjes en de tab toets.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De reacties door regelmatig mijn mail te checken, de nieuwe vragen door naar de pagina van goeie vraag te gaan, door op de enter toets te drukken, kan ik een vraag openen, of een reactie plaatsen.

Andere antwoorden (1)

Als een blind persoon een computer gebruikt, dan zit er een tekst/spraak omzetter in. Je krijgt dus gesproken tekst en via het braille toetsenbord kunnen ze zelf tekst invoeren.

Toegevoegd na 5 minuten:
Er zijn nog meer hulpmiddelen voor blinden.
http://www.eengoedhulpmiddel.nl/computergebruik/computeraanpassingen/computeraanpassingen-voor-blinden-en-slechtzienden/index.php?mact=ItemAdmin,cntnt01,FE_showcategory,0&cntnt01itemid=132&cntnt01showid=143&cntnt01pagealias=86&cntnt01random=&cntnt01returnid=86
jc54
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wij kunnen lezen op de brailleregel, maar typen op het gewone toetsenbord, verder goed antwoord.