Hoe kom je van schouderpijn af?

Ik heb sinds vannacht last gehad van een 'zware arm'. In elke slaapstand voel ik een enorme druk die van vanuit mijn schouder naar mijn arm loopt. Het voelt erg raar, namelijk alsof je 100 kg aan je arm hebt hangen. Het maak niet uit hoe ik mijn arm gebruik of heb liggen, want ik blijf dat gevoel hebben.. Weet iemand hier raad mee? Wat is het? En hoe kom ik er vanaf?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Lastig, moeilijk, kan inderdaad komen van een verkeerde slaaphouding waardoor een zenuw o.i.d. knel gezeten heeft, en dan is het meestal éénmalig. Als dit echter vaker terugkomt (wat ik zelf heb gehad) dan kan het duiden op het carpale tunnelsyndroom. Hierbij zitten zenuwen in je polsgewricht bekneld en dit geeft 's nacht pijn in je hele arm.
jc54
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (2)

Het zou kunnen dat je verkeert gelegen hebt, dan zal het in de loop van de dag wel minder worden. Wat het met zekerheid is,is zo niet te zeggen daarvoor zal je nadat een arts moeten. Kijk het even aan of het minder wordt en ga zo nodig naar je huisarts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik zo iets heb: Blijven bewegen en een warme kruikzak er tegenaan houden, ook snachts.