Welke online apotheker is goed?

Ik zit er al een tijdje over te denken om over te gaan naar een online apotheker, daar de eigen apotheker tegenwoordig 2 werkdagen wachttijd hanteerd voor herhaalrecepten en ook nog eens tussen de middag gesloten is. Een versobering van de diensten dus in mijn opzicht. Nu vroeg ik me dus af welke online apotheker goed is en ook netjes en tijdig levert? En de eventuele plus en minpunten van de online apotheker.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik vind de mediq online apotheek prima werken. Wat ik hier nog het voordeel aan vind is dat als er wel echt meer uitleg nodig is, zij ook vestigingen hebben.
Want dit is ook gelijk het nadeel aan de webapotheek, minder persoonlijk contact, minder kunnen uitleggen. Nu zal dat bij herhaal recepten wel minder een probleem zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat persoonlijk contact maakt me niet zoveel uit; als ik een nieuw recept krijg, vraag ik namelijk bij de arts wel naar de werking ervan, die behandeld mij immers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan maakt het idd niet uit. Mij valt vaak wel op dat, ook al schrijft een arts iets voor, de apotheek meer over bijwerkingen kan vertellen. maar dat zegt miss meer iets over de kwaliteiten van de arts...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar ik vraag bij de arts al naar de bijwerkingen... En misschien doen ze het minder vanuit hun zelf, dat weet ik niet omdat ik die ervaring niet heb.

Andere antwoorden (2)

Efarma is een gerenommeerde apotheek voor herhaalrecepten.
Bij Achmea ook geadviseerd als je een internet apotheek wilt hebben.

Let dat de medicatie controle minder is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Medicatiecontrole is als je nieuwe medicatie krijgt dat zou je oude apotheek moeten doen. Dat is het naar deel van alle internet apotheken.
mee eens
je mag je medicijnen pas de dag erna na 4 uur ophalen, maar de apotheek gaat om 5 uur dicht. En tussen de middag lang dicht.
bij ons hebben ze wel een kluisje bij de hoofdapotheek in de stad, daar kan je met ene pincode die je via sms krijgt dag en nacht bij je eigen medicijnen.

Ik heb het mijn ziektekostenverzekeraar gevraagd: als de online apotheek bij hen aangesloten is, is vergoeden geen probleem
Je moet wel ene erkend recept van de arts hebben