kan iemand mij vertellen wat een heup pfna is?

ik studeer voor verpleegkundige en ik kwam dit tegen in mijn verslag maar ik kan niet verklaren wat 'pfna' betekent. Dank u

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
10.1K

Antwoorden (2)

Dat is de techniek die bijvoorbeeld gebruikt wordt om een heupfractuur te herstellen: Proximal Femoral Nail Antirotation.
Zie bijvoorbeeld: http://www.synthes.com/MediaBin/International%20DATA/036.000.398.pdf
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is een soort pen die bij heup operaties wordt gebruikt
bekijk de Nederlandse beschrijving op onderstaande site