Hoeveel gaat deze tattoo ongeveer kosten? zie beschrijving

Meerdere mensen hebben deze vraag al gesteld. Maar dat ging vaak over hele grote tattoo's heb ik l wel gezien.

Mijn tattoo is een regel tekst: Don't give up. You're not beaten yet.
Ik wil hem het liefst op mijn schouderblad laten zetten, ongeveer 1 cm hoog en 12 cm lang. Zwart wit. In krullerige letters. (lettertype ben ik nog niet over uit)

Ik wil graag weten wat tattooshops hier ongeveer voor rekenen, aangezien een tattoo niet goedkoop is ik er nog voor wil sparen. ik hoef maar een schatting.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Een vriendin van mij heeft een zin van 3 woorden in haar nek staan, dat was volgens mij 80 euro. Als ik zou moeten schatten zou ik dus van het dubbele daarvan uitgaan.

Maar het beste kan je gewoon even langs een tattooshop gaan. Stap gewoon binnen, zeg tegen ze dat je nadenkt over een tattoo, vertel ze je idee en vraag om een schatting. Dat is echt heel normaal voor ze! Waarschijnlijk maken ze ook nog wel even een suggestietekening voor je.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Rond de 70 euro
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Maar hoe zouden wij kunnen weten of dat een correcte schatting is?
Hou er rekening mee dat het laten weghalen van een tattoo ongeveer het tienvoudige kost van wat het kost om het te laten plaatsen.
Denk bij het plaatsen altijd goed na waar je hem zet, zoek een plek die met normale kleding bedekt kan worden.
Als je er en laat zetten ga je er vanuit dat het voor eeuwig is, ik ben inmiddels 40 jaar verder en ondervind vaak hinder van de tattoos op mijn onderarm en de grote op mijn bovenarm