Is snot lekker?

Ik zie weleens mensen die flink uit hun neus zitten te eten, en dat lijkt mij verschrikkelijk vies. Maar als er mensen zijn die het doen dan zal het wel meevallen denk ik.
Zelf wil ik het niet proberen, dus vraag ik het in het algemeen om te zien wat jullie hiervan vinden.
Wie weet ga ik het dan ook wel proberen. (yak)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
probeer het eens te eten dan weet je het

Het beste antwoord

Het is niet vies. De gedachten eraan misschien. Ik heb er geen moeite mee wel om te zien trouwens. Haha.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Smaken verschillen toch?

De één vindt het wel lekker, en de ander niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihi neey het lijkt me niet echt lekker... zie het wel 'veel' van kinderen die het doen bah maar wie weet elke smaak is anders ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haal eens een keer goed je neus op wanneer je flink verkouden bent. Je hoeft dan niet te peuteren en krijgt het toch binnen. Dan kun je gelijk zelf beoordelen of het lekker is, want over smaak valt niet te twisten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je honger hebt smaakt alles!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan me niet voorstellen dat snot lekker is, alleen het idee al..
Mensen zitten echt veel in hun neus te purke achter het stuur en eten het dan ook nog op en als ze thuis komen krijg jij een lekker kusje GAT-VER-DAMME..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ah, gaat dat zo bij jou thuis?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelukkig hebben wij het eten uit onze neus niet nodig :p
Ik denk dat al die mensen die hier zo hard roepen dat het zo vies is, en dat ze dit nooooit doen,stiekum toch gewoon een beetje jokken. Iedereen heeft toch wel eens kriebel in zijn neus? Ik vind snot soms vies, en soms niet. Het purken zelf is gewoon aangenaam tijdverdrijf.
Zo, van mij heb je tenminste een eerlijke reaktie!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar moet je anders met je snotje heen als je geen zakdoek hebt ? Ergens aan afsmeren zodat een ander het later tegenkomt is pas smerig.
Opeten dus,opgeruimd staat netjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pilletje van draaien :-))
Ik slik ook wel eens snot door. Maar het klinkt wel of als die wel lekker is... Je moet het gewoon van houden denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas geen advies. Het is een kwestie van smaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha dit noem ik nou een goeie vraag ;)
Alleen vraag ik me af of jij het nog nooit gedaan hebt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerlijk, ik heb het nog nooit gedaan. Het idee alleen al geeft mij echt rillingen.
Nee dank je ik neem wel een snoepje.