Kun je bij Kruidvat nog snoep scheppen met die gorte emmers ( 1L bekers ) ?

het is misschien een rare vraag maar het is voor suprise

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Amadea
11 jaar geleden
Loop morgen even naar de winkel en kijk of vraag het! Dit is toch geen kennisvermeerdering?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja maar de kruidvat lig kei ver van mijn huis af en als het niet meer geld dan ben ik voor niks daar naar toegegeaan
Ritsuka
11 jaar geleden
heb je in elk geval je beweging gehad. En mochten ze het niet hebben, dan kun je daar in de buurt rondkijken voor iets anders. Dan ben je er toch al.
Amadea
11 jaar geleden
En anders kijk je toch even in de Gouden Gids wat hun telefoonnummer is? Even bellen en je weet het!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja oke , maar ik ga punt 1 met de auto en punt 2 ze hebbenn alleen bij kruidvat die groote emmers maar evengoed bedankt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, ik werk bij het kruidvat en die bekers horen inderdaad alleen bij de actie.

Antwoorden (1)

Hoi,

Dit is niet echt een goeie vraag. Maar ik ben bereid om er antwoord op te geven. Gister zag ik nog 3 van die bekertjes staan. Er komen volgens mij ook niet meer binnen. Die actie is denk ik voorbij, je kunt waarschijnlijk de laatste nog meenemen. Koop anders wat marsepein of chocola erbij, en niet te vergeten pepernoten! Verras degene voor wie de surprise is, koop bijvoorbeeld een bakje met slime bij de bart smit ( 1 euro ), maak je surprise zo origineel mogelijk. Verder kun je ook nog de 'krantensnippers' gebruiken natuurlijk.

Veel plezier op 5 December!

Schiz0ide