Hoe word je model in een tijdschrift dus reclame van winkels. Bijv schoenenwinkel of kledingwinkel??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Je inschrijven bij een modellen bureau,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dor je in te laten schrijven bij modellenbureau's met een paar leuke foto's van jezelf. In tegenstelling tot wat mensen denken, hebben ze het liefst spontane vakantiefoto's enzo, en geen dure opnamen van een fotograaf. En als jet HET dan hebt, zul je op een gegeven moment vanzelf worden uitgenodigd. Langsgaan met je foto's is vaak ook een goed idee, dan krijgen ze nog meer een indruk van je.

Dit is overigens waar de meeste 'doorsnee' modellen werken ; reclame en tijdschriften. Wat je op TV ziet met die echte topmodellen, is maar voor weinigen weggelegd. Over het algemeen is het gewoon werk, zonder zekerheid van inkomen. Maar voor de leuk en als bijverdienste kun je het altijd proberen ; niet geschoten is altijd mis, en wie weet kun je je er op een dag best leuk van bedruipen.