Is er een massage olie te koop wat warm word?

Ik ben al een tijdje op zoek naar massage olie dat warm word. Als ik op internet zoek krijg ik alleen maar condoom sites.. maar ik zoek gewoon een normale :p.
Iemand een idee waar dat te koop is en of dat er wel is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.7K

Het beste antwoord

Hoi Falamuito,

Jaren ben ik gemasseerd door een masseur, hij warmde de olie op, dat is heerlijk. Wat de truc is, is de olie verwarmen, met bijvoorbeeld een stenen bakje (waar de olie inzit) en een kaarsje eronder, of een stenen bakje met de olie erin, in een heet water bak zetten.
Wat je gewoon kunt doen is de massage olie (in glazen flesje) op de verwarming leggen, of het glazen flesje in een pan met heet water leggen.
Er zijn wel verwarmende olies, maar deze werken verwarmend voor het lichaam, kwa werking.. maar deze zijn niet direct warm als je het opbrengt.

Dus gewoon aan de slag met een bakje en heet water. :) Je kunt dus ook je glazen olieflesje gewoon in heet water zetten. (pas op dat ie dan niet te heet gaat worden.) Neem bij voorkeur dan weleda olie, bijv. Arnica, deze is verwarmend voor de spieren.

succes M

Toegevoegd na 46 seconden:
opwarmen olie: http://www.massage-info.nl/vraagbaak/olie-verwarmen.html

arnica: http://www.weleda.nl/producten/lichaamsverzorging/huid-en-massageolien/arnica-massageolie.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Er zijn verschillende massage-olien die je spieren verwarmen.

http://www.vitaminstore.nl/health/zelfzorg/ontspanning/Arnica-Massageolie-Weleda-Massage/P106783

Het makkelijkste is naar je drogist gaan en er even om vragen. Zij kunnen jou ook adviseren :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De merken Treets en Koh hebben een massagekaars is het assortiment. Je steekt de kaars aan en de olie die ontstaat kun je gebruiken om mee te masseren. Wordt niet warmer dan ongeveer 40 graden, dus veilig voor je huid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja! Top in gebruik! Deze is van De Tuinen: http://www.detuinen.nl/massagekaars-white-tea.html/
Ik ken 'm ook met lavendelsmaak ;-) En dit is die van koh:
http://www.topdrogist.nl/Koh+Body+Oil+Sensation+350gr/product__24457.html?q=Koh%20massagekaars&start=1&cols=4&sort=down&order=relevance Als je googled op massagekaars kom je nog meer tegen! Have fun!
Ja deze bestaan, heb het zelf ook. Door de wrijving waarmee het op de huid wordt aangebracht verwarmt het.

En ja vaak wordt dit als toevoeging voor binnen se slaapkamer muren gezien. Maar waarom schamen om het via zo'n site te kopen, alleen omdat het daar met sex wordt geassocieerd..

Als je het perse wil hebben, gewoon bestellen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hoeft het niet duurder te maken dan nodig is; doe wat gewone massage-olie of babyolie in een plastic flesje en zet dit in een flessenverwarmer (voor babyflesjes). Voilà: warme olie.