Ik heb een "Scheve" six-pack. Kan ik dit nog corrigeren?

Niet het allergrootste probleem in de wereld, maar ik heb een six-pack (deel door te trainen maar het meeste door het sporten) die een beetje scheef is.
Hiermee bedoel ik dat als je de 2 bovenste blokjes neemt het (voor mijn kant) rechtse blokje een beetje hoger staat dan mijn linkse blokje. Dit is ook zo bij de middelste 2 blokjes, maar dan een klein beetje minder en bij de onderste 2 blokjes zie je er eigenlijk weinig van.
Kan ik dit corrigeren? Want ik weet dat je eigenlijk een 8 pack hebt, maar je de onderste niet kan zien en ik weet dat je op de blokjes na ook schuine/dwarse buikspieren hebt.
Kan ik dit corrigeren door bv aan de rechterkant mijn dwarse/schuine buikspieren te trainen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.8K

Antwoorden (1)

Het is eigenlijk heel zeldzaam als je sixpack helemaal recht is. Ten eerste is het genetisch aangelegd hoe ze eruit zullen zien, dus heel anders zullen ze niet worden. Het enige wat je doet met trainen is de hoeveelheid spier trainen, niet de vorm.

Je kan gewoon doorgaan met trainen, het komt voor dat ze iets bijtrekken, maar dit is vaak een verwaarloosbaar verschil. Niets om je zorgen om te maken, vrouwen vinden het nog steeds leuk en eigenlijk alle sixpacks die je op tv en blaadjes ziet, zijn gephotoshopt.