Mag je een griepprik als een virus hebt zoals buikloop?

Heb ook keelpijn en verkoudheid en diarree mag je dan n griepprik?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Ja dat mag aangezien dat een ander virus is. Het dode griepvirus in de prik heeft niets te maken met het virus waar je nu ziek van bent.

Voor de zekerheid: Vraag het wel even aan de dokter. of bel gewoon even de assistente op, op de dag van de griepprik

Beterschap trouwens!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Info over de griepprik dat het n dood virus is en verkoudheid geen reden om niet te doen

Andere antwoorden (2)

Als je koorts hebt moet je de griepprik even uitstellen. Verkoudheid is geen reden om de griepprik uit te stellen.

Toegevoegd na 4 minuten:
En de reden voor uitstel bij koorts is dat de koorts door de griepprik kan verergeren.
Amadea
11 jaar geleden
Voor jou maakt het niet uit maar er staan daar heel veel mensen te wachten vaak in een rij die al een zwakkere gezondheid hebben en die moeten niet jouw virus krijgen.

Overleg dus even van tevoren of je wel mag komen voor hun.