Ik wil een PRA onderzoek gaan doen , maar bij de meeste onderzoeken vragen ze mensen die 3 maanden gestopt zijn met roken,Hoe checkken ze dat na ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat checkken ze niet na. Ze controleren het ook niet. Ze hopen dat je daarover de waarheid spreekt. Als je geld verdient voor het deelnemen en je liegt over het voldoen aan de voorwaarden pleeg je formeel fraude, dus ik zou het afraden.