Als je een rijke persoon trouwt in gemeenschap van goederen dan zou ik zeggen JA.

Maar even serieus:
Als je het trouwen als een puur zakelijke transactie ziet dan hoef je geen feest te geven. In een feest wens je elkaar geluk in het leven dat je met elkaar wilt delen. En bij een zakelijke transactie ben je er alleen maar voor het geld en niet voor elkaar.
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je bedoelt of je een feestje moet geven:

Nee.

Een huwelijk in het stadhuis is vaak op zichzelf al een ceremonie: plechtige gebeurtenis.
Maar ook daarover zijn afspraken te maken die je naar eigen wens kunt invullen.

Of bedoel je iets anders met ceremonie?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat versta je onder een ceremonie? Als je wil trouwen dan kan je dit regelen bij de gemeente. Een dagdeel per week is dit zelfs gratis (de gemeente moet in ieder de mogelijkheid bieden om dit kosteloos te kunnen doen.). Dit kan gewoon met de bruid en de bruidegom, duurt een paar minuten en je bent klaar. Dit zou je kunnen opvatten als een huwelijksceremonie.