Helpen speciale filters voor sigaretten?

Ik heb speciale filters voor sigaretten, zo'n plastic dingetje waar je je sigaret in doet. Na zelfs 1 sigaret zie je in het filter allemaal zwart spul.
Nu vraag ik me af of het wel degelijk effect heeft. (Lijkt me wel aangezien de zwarte aanslag maar toch..)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (2)

Het maakt het roken minder schadelijk.
Smaak en aroma blijven behouden en het houdt teer en nicotine tegen.
Eén filter is voldoende voor 5-8 sigaretten, wegwerpen als het gekleurde deel vol zit.
Ik gebruik ze zelf ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke kijk dat is goed nieuws!
Helaas geen plusje, kan niet via telefoon :(
Het antwoord is Ja en Nee, waarom?
Ja, het filter houd idd wel wat nicotine tegen.
Nee, de roker rookt omdat hij of zij een nicotine behoefte heeft, dus zal de roker met filter meer gaan roken.
Dus het heeft uiteindelijk geen zin.