Kan het zijn dat mijn weerstand vermindert is door de ruggenprik na een kniekijkoperatie? Ben nu al de 4e week aan het snotteren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in een ziekenhuis of poli zwerven behoorlijk wat bacteriën en virussen rond, misschien heb je wat opgepikt zonder dat het direct met de operatie te maken heeft.

Antwoorden (2)

Zou kunnen, maar is niet met zekerheid te zeggen.
Het is ook de tijd van het jaar om te snotteren en ook met een prima weerstand kan het gebeuren dat je meedoet met snotteren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou wel kunnen, ja. Een drietal weken geleden aan de nek/rug en inderdaad, ik heb ook last van allerlei kwaaltjes.
Ik ben prikkelbaar geworden, kan geuren niet meer verdragen die ik vroeger wel kon, heb ook voortdurend het gevoel in een roes te zijn, inderdaad ook veel gesnotter... En wat het ergste is : mijn zicht is sterk vertroebeld.
Hopelijk verandert dit nog ten goede.