is creatine goed om te gebruiken als je fitnist?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn broer doet aan krachttraining(sportschool-5x per week)en die gebruikt er ook Creatine bij.
Hij is echt gespierd geworden,borstspieren&six-pack enz en Creatine helpt daar goed bij hoor.
Hij raad het je zeker aan.
Creatine is ook veilig en is geen doping(mensen die er geen verstand van hebben denken soms van wel)dus gwn doen!Suc6.

Antwoorden (1)

Creatine kan je een behoorlijk boost geven in je fitness. Echter heb je er pas wat aan als je minimaal 3x per week Zeer intensief traint. Daarnaast is het verstandig om de eerste 2 jaar van je fitness-carrière geen supplementen te gebruiken.
Én als je het gebruikt, moet je het 6 weken gebruiken en dan 2 weken niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik had gehoord het maakt je lichaam en gezicht voll?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Creatine zorgt er voor dat je lichaam meer vocht vast houdt. Je krijgt dus minder definitie in de spieren. Je kunt het daarom beter gebruiken tijdens de Bulk. Wil je meer definitie krijgen, dan moet je een tijdje stoppen met Creatine.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ooh zo, maar zou je op een manier je gezicht voller maken ? want het moet passen bij je lichaam toch en niet dat je breed lichaam hebt met kleine gezicht