Is het mogelijk om de kleur van je ogen operatief te laten veranderen?

Van bruin naar licht blauw?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo, heb je iets verschrikkelijks op je kerfstok?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ben gewoon benieuwd naar de mogelijkheden.
ijdelheid dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar daarmee verlies je dan weer een deel van je aantrekkelijkheid voor mensen die je leuk vinden zoals je bent; ik val vooral op donkerblonde vrouwen met bruine ogen, maar dat zegt niet zoveel, soms kan een blonde met blauwe ogen ook mijn hart veroveren. Het zou dan wel spijtig zijn als ik er later achter zou komen dat ze uit ijdelheid zich had laten verbouwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben zelf ook blij met mezelf.
Nog nooit operatief iets laten doen.
Het is puur nieuwschierigheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ahhh, pak van m'n hart ;-)

Het beste antwoord

Nee dat is niet mogelijk. Pigment kan niet zonder gevolgen veranderd worden. Soms gebeurd dit wel door een trauma (rotje in je oog of staar) maar dan zal je zicht ook aangetast worden.

Wordt toch lenzen :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee, maar daar heb je gekleurde lenzen voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dit kan niet. De IRIS is bepalend voor de kleur van je ogen. Deze kan je in tegenstelling tot je lens in het oog niet vervangen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Lavendel;

Nee, een en ander is genetisch bepaald. En het lijkt wel of mensen altijd de kleur die ze zelf niet hebben het mooiste vinden. In WOII zijn nazikampartsen als Josef Mengele wel bezig geweest met experimenten op dit gebied met de bedoeling om een 'Herrenvolk' te kweken, maar het enige wat ze daarbij hebben bereikt is ernstig misvormde irissen bij de slachtoffers. Dus wordt het of kleurlenzen of reebruine kijkers. Ik wist het wel....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij zeker niet.
Je beschadigd alleen je oog hiermee.!
Andere kleur krijgen kan wel door gekleurde lensen.