Als je naar de wc moet, kun je dan het beste gaan douchen?

Om water te besparen kun je het beste onder de douche plassen zeggen ze, als je 1 keer per dag thuis plast kun je dan maar beter gelijk douchen dan heb je het maar vast allemaal in 1 keer gehad en water bespaard.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Ik weet niet hoe vaak jij moet plassen natuurlijk..maar als ik naar mezelf kijk zou het duurder zijn als ik steeds moet douchen als ik plas..
Het antwoord is dus nee..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
precies +1 En je hoeft toch niet alleen te plassen ?Moet ik dan ook mijn grote boodschap door dat afvoerputje metselen ?? hihihi
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, maar je kunt wel 1 keer plassen en douchen combineren. Het gaat er niet om dat je dit altijd samen doet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een wc is er m.i. voor bedoeld om te plassen. En natuurlijk plast iedereen wel eens onder de douche ,maar niet om water te besparen.

Andere antwoorden (4)

Ja.

Maar alleen wanneer je daardoor niet vaker gaat douchen. Wanneer je 1 maal per dag douched en het niet uitmaakt of je dit 's ochtends, 's middags of 's avonds doet kun je dit het beste onder de douche doen voor waterbesparing. Natuurlijk moet je dan niet langer blijven staan dan je normaal zou doen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Aldus NU.nl:
Een Braziliaanse milieuorganisatie is een campagne begonnen om mensen onder de douche te laten plassen. Op die manier wordt er veel water bespaard.

lees het hele bericht in de 2e bron.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan is het in jou specifieke geval beter gewoon naar het toilet te gaan. Gemiddeld zal het beter zijn dit te combineren.
NEE, sorry hoor wat een onzin, maar ik ga gewoon op de pot zitten ik plas wel meer dan 1 keer per dag ,dan zou ik steeds moeten gaan douchen .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee want dan zou ik zovaak moeten gaan douchen dat ik uiteindelijk niet bespaar maar veel meer verbruik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat leuk om de discussie van "GoedenWel" hier terug te vinden.
Ja waarom niet, het komt in hetzelfde afvoer putje.! Of het netjes is ja daar kun je over discussiëren.