Een lange dag staan, aan het eind doen voeten en kuiten zeer. Wat te doen om de volgende dag verder te kunnen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Lekker warmhouden, iets extra's voor jezelf doen en je geen zorgen maken :) Een dergelijke aanpak werkt bij mij heel goed > als je morgen weer lang moet staan dan is het misschien handig om zo'n tube spierofloor te nemen. Dat is een spullie dat je laat gloeien als een barbeque
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

warm bad en naar bed
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker relaxen in een Jacuzzi met uitgebreide massagestralen voor alle lichaamsdelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Benen masseren, omhoog leggen en voeten in een bakje water. In willekeurige volgorde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schoenen uit,een lekker voetbad en daarna uitrusten op de bank en je voeten wat hoger leggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een keertje sokken aanhouden in bed en de volgende dag andere schoenen aantrekken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een warm voetenbad en daarna de voeten omhoog leggen op een hoog kussen als je naar bed gaat. Je zal zien dat morgen je voeten er weer tegen kunnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lekker ontspannen benen hoger dan je kont (om het zo te zeggen) leggen niet te lang een 10 tot 15 min daarna lekker rustig aan blijven doen en ja warm houden succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier blijkt maar weer dat niet iedereen gelijk is. Bij mij helpt een koud voetenbad het best. Dat stimuleert de bloedsomloop in je voeten. Als je last hebt 's avonds van dikke onderbenen (vocht vasthouden) dan zijn steunkousen een optie.
jc54
14 jaar geleden
stukje wandelen of fietsen en daarna lekker douchen. lekker met voeten omhoog op de bank of lekker asociaal op de tafel doen al wonderen, zo bevorder je de bloedsomloop. voetenbad heb ik niet dus kan daar niet over oordelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wissel baden, massage, stukjes lopen, 's nachts je benen omhoog leggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt van Falke hele fijne sokken uit de support line. Dit zijn hoge sokken, die de druk over de hele kuit verdelen, zodat de doorbloeding gestimuleerd wordt. Dit help enorm voor mensen die de hele dag moeten staan. Het heeft een vergelijkbare werking als een steunkous. Kosten ongeveer 15 euro per paar. Uit ervaring weet ik dat het echt positief werkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zooltjes in je schoenen doen, waterzooltjes geeft verlichting bij het lopen.Kosten zijn ongeveer 35 euro.

Wisselbaden of gewoon lekker met je voeten in het water en ze dan lekker insmeren.Daarna lekker op de bank gaan liggen met een kussentje onder je voeten doen.

Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij mij werkt het beste om s'avonds wisselbaden te nemen.
dan spoel je je voeten en kuiten wisseld af met warm en
koud water voor ong 10 min. daarna lekker even hoog leggen .dit is goed voor je bloedsomloop en je krijgt een heerlijk loom gevoel erna.
wat ik ook altijd in mijn schoenen heb zijn gelzooltjes .