Hoe komt het, dat wanneer ik naar de supermarkt ga altijd naar het toilet moet

9 van de 10 keer moet ik in de supermarkt naar het toilet, terwijl ik thuis niet moest, komt dat door het lopen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6.6K

Het beste antwoord

Omdat het je een paar keer is overkomen ga je je er vervolgens bewust en onbewust mee bezig houden.

Thuis verkeer je al in de veronderstelling dat als je bij de supermarkt zult aankomen, je naar de toilet zal moeten.
En dan zul je inderdaad zien, dat als je er bent, je aandrang zult voelen.

Als iemand jou zegt dat jij vanavond om acht uur pijn in je knie zult hebben, en jij gelooft dat, en denkt daar de hele middag over na, dan zul je zien dat jij om acht uur inderdaad last van je knie hebt.

Dit is bijna het zelfde: Jij gelooft dat je in de supermarkt naar de wc zal moeten, en dan moet je dat uiteindelijk ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

dat zou kunnen maar dan moet je het ook hebben als je gewoon in de stad loopt.
ik denk dat het wel kan komen door de koelingen in de supermarkten dat je daardoor eerder moet plassen
14 jaar geleden
Dit komt omdat het in de supermarkt altijd een stuk kouder is dan thuis (om alles koel te houden natuurlijk).
De een is hier meer vatbaarder voor dan de ander.
Dit heeft tevens met een eerdere vraag te maken:

Koude maakt spanning, spanning maakt kleiner, blaas kleiner, gevolg is: eerder naar de wc :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, en dat komt volgens mij omdat daar geen openbare toiletten zijn.
Onbewust ben je bezig van, oeps, als ik maar niet naar het toilet hoef, en dan gaat het mis.