Hoe vind ik de breedtemaat van mijn voet?

Ik probeer te ontdekken wat de breedtemaat van mijn voeten is. Google ( of mijn zoekmethode) faalt.

Toegevoegd na 6 dagen:
De breedtemaat bestaat uit een letter. A? t/m?.
Welke letter bij welke maat hoort is eigenlijk de vraag.
En hoe die maat te nemen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

dat kan je bij een goeie schoenenwinkel wel op laten meten. dan weet je het presies
14 jaar geleden
maak maar een omtrek van je voeten en je weet het! Ik ben pedicure en ik maak geregeld afdrukken van de voet zo kun je ook zien of iemand een brede of een smalle voet heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bestel eens een catalogus (gratis) van "Vamos",die verkopen schoenen. In het midden zit een voetafdruk met de breedte zowel als de lengtematen van de voet. Je legt hem op de grond en zet je eigen voet erop, binnen de lijntjes zie je precies de maten van jouw voet en welke schoenmaat erbij hoort.
amc