wat is stekel therapie?

ik heb een colega die zegt dat ze naar stekel therapie moet
ze heeft iets met haar voet of zo iets maar wat is het eingenlijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien bedoelt ze acupunctuur? Aparte benaming, maar kan niks anders bedenken...
Cryofiel
11 jaar geleden
Zou het geen verkeerd verstane Engelse term zijn, of een verkeerd verstane naam van de bedenker van een behandeling?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zou kunnen dat ze acupunctuur bedoeld zelfs de bedrijfsarts wist niet wat het was

Antwoorden (1)

Bedoeld je collega niet acupunctuur ?
het is een onderdeel van een behandelmethode in de traditionele Chinese geneeskunde. Hierbij worden naalden op zogenaamde acupunctuurpunten in het lichaam gestoken.
men zegt aan te tonen dat acupunctuur in een effectieve behandeling kan voorzien van een variëteit aan aandoeningen, symptomen en condities.