Hoe schadelijk is mdnx voor je? (herbal xtc)

Ik heb sinds kort dit herbal xtc pilletje mdnx ontdekt maar kan er weinig over vinden, iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb wel eens herbal XTC energy drank gekocht.
Geen idee verder of zo'n pilletje of drankje schadelijk is,maar ja,dat zijn sigaretten en alcohol wel en dat wordt ook gwn verkocht.
Herbal is op kruidenbasis dus dat lijkt mij eigenlijk minder schadelijk.

Antwoorden (1)

Deze zooi werkt nooit. Er zijn eigenlijk geen herbals die wel effect hebben. Het is volgens mij ook niet zeer schadelijk.