Is MSM (organisch gevormd zwavel, geslikt voor o.a. gewrichtsklachten) slikken nou wel of niet goed?

Het is volgens mij niet bewezen dat het goed is, maar valt het onder het type 'baat het niet dan schaadt het niet' of dat niet?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Allereerst: ik ken dat spul niet. Dus houd de zoutstrooier bij de hand voordat je verder leest.

Heb je dat ook, dat je spam-mails en kettingbrieven snel herkent? Je kunt niet precies vertellen waaraan je ze herkent (nou ja, zolang er niet direct over bedprestaties wordt gesproken). Maar toch herken je ze op één of andere manier als niet-serieus.

Ik heb gezocht naar "MSM sulphur". Welke webpagina ik ook bekeek, ik had dat onbestemde gevoel.

Wat mij betreft wordt dit spul aangeboden door commerciëlen die willen meeliften op de hang naar "natuurlijke" middelen. Ongecontroleerd. Helpt het? Doet het niets? Is het schadelijk? Hangt het van de persoon af of het helpt, niets doet, of schadelijk is? Je kunt het niet zeggen.

Om een lang verhaal kort te maken: puur gevoelsmatig zeg ik dat het gokmedicatie is.

Maar denk aan die zoutstrooier.