Als het echt hevig bloedt is een pleister niet genoeg. Hopelijk heb je de beschikking over meer verbandmiddelen. Een of meer steriele gaasjes erop drukken, en stevig met een kleine maat verbandrol in een visgraatpatroon eroverheen wikkelen. Vastzetten om je pols. Een mitella maken en die zodanig vastspelden dat de gewonde duim vrijwel omhoog tegen de andere schouder rust. Dan moet het lukken het bloeden gestelpt te krijgen.
Amadea
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

pleister erop, en ervan leren dat je dat niet moet doen, zijn betere middelen voor om ze kwijt te raken, zoals naar het wrattenspreekuur of naar de drogist
anneliez
11 jaar geleden
Duim in een bak bloem of meel houden en niet meer aan je wratten plukken.