Hoe vind ik iemand zijn achternaam?

Ik ken iemand, ik weet zijn voornaam, adres, woonplaats etc. Ik wil hem graag op facebook toevoegen maar ik weet zijn achternaam niet. Hoe kan ik zijn achternaam vinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (4)

Typ zijn adres en telefoonnummer in op google: dan kom je vanzelf op een site met zijn achternaam erbij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als hij hyves heeft kan je op voornaam en woonplaats zoeken, misschien vind je hem dan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door dat adres hier in te vullen: http://www.nummerboek.com/

En als hij daar niet in voor komt, dan ken je wellicht een van zijn vrienden of klasgenoten. Dan vraag je die toch gewoon naar zijn achternaam?!
Amadea
11 jaar geleden
Probeer is op Twitter?