Al jaren niet meer naar de tandarts geweest en er is een hoop mis met mijn gebit. Ben wel AV top verzekerd bij DSW. Wat wordt er vergoed?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet wat, maar hoeveel wordt er vergoed dat is meestal de vraag. Tip ga rond het einde van het jaar, bespreek met je tandarts wat je gaat doen en rond de behandeling af in januari. Nu heb je van twee jaren gebruik gemaakt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vraag het echt even na, want sommige verzekeraars betalen volgens mij geen 'achterstallig onderhoud'.
Idd gewoon even bellen of mailen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@ Mr Tomaat: goede tip, jij mij voor ;)

Antwoorden (2)

Ben je ook bang voor de tandarts? Ik zou gewoon even naar je verzekeraar bellen. Die geven precies aan wat word vergoed. (Heb ik gisteren nog gedaan)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Welke verzekeraar werkt er dan op zondag?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, eergisteren heb ik dat gedaan. En ik zit bij VGZ. Ging heel makkelijk, kon zo vragen wat ik wel en niet in mijn verzekering had zitten.
Dat is bij elke maatschappij anders en het ligt er ook aan wát er gedaan moet worden.
Dus als je bij de tandarts bent geweest, dan kan je een overzicht vragen van wat er allemaal gedaan moet worden. Dat zijn codes en als je die doorgeeft aan de DSW, dan kunnen ze je haarfijn vertellen wat wordt vergoed.
Sommige verzekeringen hebben dat ook op hun site staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt allemaal, ik heb inmiddels mijn verzekeraar gemaild.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Succes!