Is er misschien ook iemand die dit beeld herkend?Het zelfde speelt zich ook inwendig af?

andere foto's

Op alle uiteinden, handen voeten enz. en organen. en de vraag en uitleg moet en kan alleen in sms formaat.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (4)

geef eens een verdere omschrijving
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is het enkel op de hand?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat ziet eruit alsof je toch even langs de dokter moet ...
Op dit forum zou ik, met alle respect, niet naar de mening vragen van leken, tenzij er een dokter is die zich aangemeld heeft.
Maar dan nog: bezoek je huisarts, die kan je verder helpen of desnoods doorverwijzen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
misschien psoriasis?
Psoriasis is een veelvoorkomende chronische ontstekingsziekte waarbij de huid is aangedaan. De huid is een levend orgaan waarbij een evenwicht is tussen het afsterven van oude huidcellen en het aanmaken van nieuwe huidcellen. Bij mensen met psoriasis is het afweersysteem overactief en valt het de gezonde huid aan. Hierdoor worden er (plaatselijk) te veel en te snel nieuwe huidcellen aangemaakt. Op de huid ontstaan rode, schilferende plekken.