Hoe val je af van je gezicht?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Ritsuka
11 jaar geleden
Kan niet plaatselijk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hele late reactie/vraag sorry:-( Ik ga er van uit dat je verder over je lichaam tevreden bent en niet te dik bent. Wat is er of vind je zelf te dik aan je gezicht,bv je wangen??

Het beste antwoord

Helaas kun je afvallen niet gericht doen. Als je minder (gezonder) eet en meer beweegt, kun je afvallen, maar je kunt niet zelf bepalen waar dat wel of niet gebeurt. Er zijn veel mensen die merken dat wanneer ze gaan lijnen, ze een ongezond, ingevallen gezicht krijgen maar nog steeds met een dikke buik en omvangrijk achterwerk blijven zitten. Wellicht heb jij juist het tegenovergestelde probleem. Daar is volgens mij weinig aan te doen wat afvallen betreft.

Wat je wel zou kunnen proberen, is gezichtsgymnastiek. Op Youtube vind je instructiefilmpjes zoals onderstaande, waarmee je meer tekening kunt krijgen in je gezicht. Er zijn ook filmpjes voor het verminderen van rimpels, enz.
Ik heb geen idee of het helpt, maar de filmpjes zijn vrij hilarisch, en met een lach op je gezicht ben je so wie so altijd mooier. :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat lukt je niet met een dieet of oefeningen.

Er bestaan wel gezichtsoefeningen, maar die zijn gericht op het verminderen en voorkomen van rimpels.

Wanneer je echt last hebt van overtollig vet in het gezicht en er psychisch of lichamelijk ongemak van hebt, kun je naar een plastisch chirurg gaan: Deze zal je misschien kunnen helpen.

Maar vergeet een ding niet: Een vol gezicht ziet er altijd jonger uit dan een mager, ingevallen gezicht!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe je in je gezicht moet afvallen?dat gaat dus niet,ja je kan wel verschrikkelijk gaan lijnen,en ja dan zal je dat in je gezicht ook wel merken,maar zo als jij rond loopt op deze wereld,zo zijn er miljarden mensen, iedereen zijn eigen gezicht,je zal toch wel op je vader of moeder lijken,ik zou zeggen wees trots op je bollen hoofd,met zelf vertrouwen kom je veel verder als met een smal gezicht.Heb je wel eens aan je omgeving gevraagt of ze je bol vinden,meestal vind je dit alleen zelf hoor.
11 jaar geleden
Als je eerst over je lichaam afvalt, komt je gezicht vanzelf aan de beurt. Dat is mij overkomen, eerst viel ik om mijn taille en benen af, nu merk ik ook dat mijn gezicht smaller wordt. Moest er wel een tijd over doen, zeker 1,5 jaar, viel ik 21 kilo af. ook aan mijn gezicht, heb niet meer een voller gezicht. Ik denk dat je even door moet zetten, over een tijdje val je ook in je gezicht af. Velen zeggen dat staat je stukken beter, het gaat jou ook lukken.