ik zoek iemand waar ik alleen zijn voornaam en wat andere dingetjes van weet, hoe moet ik hem vinden??

ik hb overal op gezocht zoals: hyves, facebook, twitter, google(ook afbeeldingen),en van die zoeksites, maar kan hem maar niet vinden. (hij is 13/14 dus kan hem ni goed opzoeken op hyves). weten jullie nog iets om hem te vinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet iedereen heeft zijn hele hebben en houden op het internet staan.
Alleen voornaam zal heeeeeel moeilijk worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oh :'(

Antwoorden (1)

Ik kan je niet goed helpen omdat ik niet weet waar je diegene van kent. Ik zou dan denken aan vrienden/familie. Diegene opzoeken en dan in die vriendenlijst kijken of diegene daar tussenstaat. Als je weet waar hij/zij woont, kijken op de hyves/facebook van de school/sportclub en kijken of hij/zij daar lid van is.

Succes!