Op bepaalde plekken van mijn lichaam komen er wel 3 haren uit een haarzakje. Soms wel 4. Hoe kan dat toch? Als ik scheer geeft dat veel problemen.

Vaak groeien er dan 2 uit en 2 blijven binnen en gaan ontsteken.

Toegevoegd na 56 minuten:
Heb ik misschien teveel mannelijke hormonen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit komt vaak voor bij moedervlekken, omdat dat stukje huid als het ware "gestoord" is. Ook op andere plekken waar de huid niet optimaal gezond is, kan dit gebeuren.