Vraag: is de urine van een man en vrouw hetzelfde? Met betrekking tot een urinecontrole in het laboratorium

Toegevoegd na 1 uur:
T gaat dus over een urine controle in het laboratorium dus geen test strips ofzo alleen op drugs testen ze

Toegevoegd na 2 uur:
En zo ja door welk stofje is het verschil te zien dan? Welke waardes? Volgens wiki is urine gewoon urine..

Toegevoegd na 4 uur:
Ze moeten er dus wel specifiek naar zoeken? Dat komt bij een drugs(thc) test niet zomaar naar boven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
14.7K

Antwoorden (2)

Nee, ze kunnen weldegelijk zien of het om een man of vrouw gaat. Helaas :p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt urine testen en bekijken of degene die geplast heeft een man of een vrouw is. Nu is de vraag: wordt daar ook naar gekeken? Als je bijv een drugstest ondergaat wordt daar dus over het algemeen niet naar gekeken en zit het dus niet in de test.

Het zou te duur zijn als je ergens voor test en je neemt zomaar allerlei andere testen mee.

Antwoord: het ligt eraan WAAR op getest wordt. Je kunt dus aan de urine zien of het een man of vrouw is maar als je test op iets wat daar niet mee te maken heeft komt dat niet zomaar boven drijven.

Toegevoegd na 3 uur:
Je kunt op de verhouding mannelijke en vrouwelijke geslachtshormonen testen. Bij zwangerschap test je ook een bepaald hormoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Das jammer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is nu precies je vraag? Wil je weten of iemand een man of vrouw is? Wil je urine verwisselen? Misschien maakt dat het allemaal wat duidelijker?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh ik zie nu pas je aanvulling...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja sorry ben nieuw hier en doe alles via me tel, vandaar alles kriskras door elkaar