Hoe kies ik een cosmetische kliniek voor laser, botox en injectables?

Ik heb last van rimpeltjes rond mijn ogen die doorlopen over mijn wangen, daar wil ik iets aan laten doen. Er zijn veel klinieken waar dat kan, maar hoe weet ik of ik een kwalitatief hoogwaardige kliniek kies die mij echt mooi maakt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Veel kliniken van goede kwaliteit hebben het zkn logo. Deze mieten aan kwaliteit voldoen

Grote klinieken zijn
Veldhuis klinieken
Bergmann klinieken

Verder zal je het niet denken maar veel ziekenhuizen hebben en eigen prive kliniek met de artsen van het ziekenhuis. Meestal is de prijs hier ook gunstiger. Maar hier moet je wel informeren wat je wilt want botox enz staat niet bij hun op het standaard lijstje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vergelijking
Prijs veldhuis 6000
Cc stedendriehoek 4000
Voor een de zelfde behandeling.
Kijk even goed naar de kwaliteit en prijs
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een vriendin van mij heeft goede ervaringen bij de Van Rosmalen Kliniek Rotterdam, ik ga daar eerst naar een gratis kennismakingsconsult en ga dan besluiten of het ziekenhuis misschien een betere plek is. Bedankt! Anneloes

Andere antwoorden (2)

www.bergmankliniek.nl , heel behulpzaam, netjes, en vooral niet te 'nep' of overdreven. je kan ook eerst gewoon een gratis afspraak maken, krijg je meteen een eerste indruk. succes !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het belangrijkste vind ik zelf dat de behandeling wordt gedaan door een gekwalificeerd arts. Ik woon zelf in Amsterdam en heb me laatste botoxbehandeling bij Easy Cosmetics laten doen en was daar zeer tevreden.
dit is hun site: https://www.easycosmetics.nl/