Ik ben mijn polikliniek kaart kwijt en heb morgen een afspraak in het ziekenhuis. Kan ik nog ter plekke een nieuwe aanvragen?

Weet niet zo goed waar ik deze vraag onder moet plaatsen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (1)

Ja meenemen zorgverzekeringskaart en legitimatie bij de balie van het zieken huis een nieuwe pas vragen. Zonder die kaart word je ook niet geholpen in het ziekenhuis. Dus even eerder aanwezig zijn en het wordt wel geregeld.
ronron1212
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn al wel ziekenhuizen gestopt met die kaartjes, die gaan volledig op je id bewijs.
ronron1212
11 jaar geleden
Nog niets van gemerkt Pelle
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pelle, dat vertelde mijn vader ook. Vandaar dat ik de vraag toch even hier stelde.. Ronron1212, toch bedankt voor je antwoord. Ik ga het morgen gewoon proberen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, bij ons in het ziekenhuis heb je ook alleen een id-bewijs nodig.
naamlooss
11 jaar geleden
In dorpen of steden? Volgens mij werken ze in LUMC met stikkers inplaats van een ponsplaatje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In hoofddorp is iig geen ponsplaatje meer, altijd id meenemen.