Wat is dit op mij hand?

Ik heb sinds vanochtend een lichtbruine vlek op mij hand . ik dacht in eerste instatie die was je erzo vanaf maar vanalles geprobeert het lijkt in de huid te zitten, Weet iemand wat dit is??

Toegevoegd na 2 minuten:
Afbeelding:
http://i48.tinypic.com/2af02mv.jpg

Toegevoegd na 3 minuten:
In het echt ziet de vlek er nog donkerder uit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat zal dan een pigmentvlek zijn. Een vlek op de huid die bestaat uit pigmentvormende cellen, de zogenaamde melanocyten. Pigmentvlekken zijn over het algemeen onschuldige huidvlekken, die op het gehele lichaam kunnen voorkomen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Maar nu ik de foto zie die je bij de vraag hebt geplaatst lijkt het mij eerder een roestvlek. Die kunnen nogal hardnekkig zijn. Heb je ergens aan gesleuteld? Na een paar dagen is het meestal wel weggevaagd.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Roestvlek! vlek is nu verdwenen,

Andere antwoorden (1)

Ik ben geen arts, maar mij lijkt het gewoon dat je een tijdje op die plek gesteund hebt, en dat de huidlagen een beetje op elkaar gedrukt zijn.

Ik zou een dag of 3 afwachten om te kijken of het weggaat.
Bij twijfel kan je altijd een arts raadplegen.

SimonClarys