ik voel me de laatste paar dagen nogal slap en moe. ik heb geen energie om ookal alleen maar een stukje te lopen, wat kan ik hier aan doen?

ik voel me moe, lusteloos,ben gauw duizelig, ik eet wel gewoon 3x per dag en ik drink ook wel goed enzo, wat kan ik hier aan doen?als ik soms wat langer sta dan kan het zo zijn dat ik in elkaar zak.. zo slap voel ik me, het gebeurt niet echt maar zo slap voel ik me wel.. soms heb ik hier last van, niet elke dag.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
11.5K

Antwoorden (4)

Deze verschijnselen kunnen meerdere oorzaken hebben:een dokters bezoek en een grondig bloedonderzoek lijken mij hier meer dan nodig,ook een regelmatige controle van de bloedruk bij dergelijke symptomen lijkt mij aangewezen.
fremar
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een grondig bloedonderzoek lijkt me wat voorbarig; grote kans dat anamnese, lichamelijk onderzoek en eventueel een simpel bloedonderzoek ruim voldoende zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed antwoord, ook een simpel bloedonderzoek moet grondig gedaan worden +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha, zo had ik het nog niet bekeken ;) Ik ging bij 'grondig bloedonderzoek' eigenlijk uit van een uitgebreid onderzoek waarbij heel veel factoren worden onderzocht.
Of gewoon gaan sporten!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou hiermee naar de huisarts gaan als ik jou was. Als ik het zo lees denk ik eigenlijk gelijk aan bloedarmoede maar het kan natuurlijk ook iets anders zijn, dat kun je dus het beste door de huisarts laten bepalen. Het weer van de laatste tijd maakt ook veel mensen slap en lusteloos. In ieder geval zijn je klachten vervelend en ernstig genoeg om morgen even een afspraak te maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed slapen en goed eten zijn twee factoren die je fitheid gemakkelijk naar een hoger niveau kunnen brengen. Mocht het toch aanhouden, bezoek dan een huisarts. Hij/zij kan (eventueel met een bloedonderzoek) kijken óf en wat je onder de leden hebt.