Wat betekend het "schillen van de alvleesklier"Hoelang lig je in het zkn huis en blijf je medicijnen gebruiken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Leg deze vraag voor aan de specialist/behandelend arts.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad... we kunnen allemaal intepretaties geven... maar je arts zal het best weten wat het is en hoe alles gaat qua operatie en verblijfsduur in het ziekenhuis.

Andere antwoorden (3)

lijkt me geen sinecure: vraag een 2nd opinion. veel gezondheid en suc6!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De term "schillen van de alvleesklier" is geen gebruikelijke term in de gezondheidszorg.
De alvleesklier is geen orgaan waar men snel chirurgisch zal ingrijpen, tenzij het niet anders kan.
Zou de vraag voorleggen aan de persoon (arts?) die de term heeft gebruikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mogelijk heeft de betreffende arts het op een 'gewone mensentaal' aan je uitgelegd, en weet je nog niks. Het is niet bekend waarom hij dit doet (wat het ook is). Bij dit soort onduidelijke antwoorden moet je door blijven vragen. Ook hoe lang je in het ziekenhuis moet blijven liggen kan je vragen.