Ik zoek een klooster voor een weekend weg met mijn 40 jarige gehandicapte zoon...wie weet een dergelijke rustig klooster in Ned of Belgie??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om wat voor handicap gaat het, of vooral: wat voor aanpassingen zijn er nodig?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen klooster, maar wel vergelijkbaar.: Pastoraal Centrum de Hezenberg in Hattem (vlakbij Zwolle). Zie http://www.hezenberg.nl (en dan kiezen voor retraite) . Ik weet niet zeker of het rolstoel toegankelijk is. Dat zou je dan nog even moeten navragen.

Het beste antwoord

"De Achelse Kluis" Dit ligt prachtig in de bossen. Maar u zit heel dichtbij Valkenswaard en België. Dus voldoende winkels in de buurt mocht dat nodig zijn. Maar is ook een prachtig gebied om te genieten van de natuur.

Toegevoegd na 2 minuten:
Sorry, ik zie nu dat het niet voor rolstoelen toegankelijk is. Ik neem aan dat u bedoeld dat uw zoon lichamelijk gehandicapt is. Misschien dat er een andere oplossing is, zou u altijd even kunnen informeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In doetinchem, gelderland.
Meen dat het slangenburg heet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
anneliez
11 jaar geleden
het Arnold Janssen klooster bij Epen.

Toegevoegd na 1 minuut:
ik zie net dat het in Wahlwiller ligt ipv Epen. Sorry.