Waarom mag je geen fatburner gebruiken als je een schildklier aandoening hebt en gelden dit ook voor fatburners op basis van bijvoorbeeld sesam?

11 jaar geleden
5.5K
Ritsuka
11 jaar geleden
Fatburners kunnen gevaarlijk zijn, ik zou ze niet gebruiken. Vaak bevatten ze zoveel cafeine dat je hartproblemen kan krijgen, en soms zelfs een vorm van speed.
naamlooss
11 jaar geleden
dafuq!
Ritsuka
11 jaar geleden
Het is geen medicijn, dus er zijn geen echte richtlijnen voor. Er is echt troep op de markt hoor, begin er niet aan.
Het is prima mogelijk af te vallen zonder pilletjes en poedertjes die mogelijk gevaarlijk zijn, of gewoon niet werken. Er bestaat zelfs een dieet waarbij je een buisje in je neus krijgt dat naar je maag gaat, en dan hang je dus 10 dagen lang aan een infuus met een soort eiwitvloeistof. Echt gestoord..
naamlooss
11 jaar geleden
Goed idee :s
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Infuus = sonde, in dit geval.
Ritsuka
11 jaar geleden
Helemaal gelijk stippel, sondevoeding.
Mensen willen gekke dingen doen in de hoop om af te vallen..

Het beste antwoord

Kort gezegd om de volgende reden: Fatburners kunnen zeer slecht zijn voor je schildklier.

De schildklier is het orgaan in jouw lichaam, dat natuurlijke 'fatburners' produceert; de hormonen uit je schildklier stimuleren je stofwisseling. Het schildklierhormoon wordt ook in fatburners ingezet.

Wanneer je problemen hebt met je schildklier, moet er alles aan gedaan worden om de werking van dat orgaan weer in balans te krijgen.

Je kan dan geen fatburners gebruiken, omdat het de werking van je schildklier verder kan ontregelen. Ik denk niet dat het uitmaakt, welke fatburner je dan gebruikt. Het gaat er om, dat je stofwisseling weer op regel komt (evt. met behulp van medicijnen.), en dat lukt dus niet als je fatburners gebruikt, want die hebben dus invloed op de werking van dit orgaan.