Ik kan niet tegen rare/vreemde luchtjes, is dit echt een ziekte of aandoening ?

Ik ga dan bijna over me nek zo hard moet ik dan hoesten, en ik verlies mijn adem.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Ik ben ook gevoelig voor geuren en geluiden, bij mij hoort het bij Asperger
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb ik ook zoals nieuwe stoffen die me aanraken kan ik meteen buikpijn/ of meteen krabben er aan

Het beste antwoord

Nee hoor, gek genoeg maar je bent waarschijnlijk niks gewend en je reukvermogen werkt erg goed.

Maar je kunt meestal wel wennen aan luchtjes, denk maar aan de mensen vroeger die zich veel minder wasten en ook geen deo hadden, die roken in onze ogen vast niet fris.

Als je een hekel aan luchtjes hebt probeer je ze zoveel mogelijk te vermijden en dat slaat het hard toe als je eens iets ruikt
Summo