Is Odorex extra dry depper slecht voor je huid?

Ik heb heel lang last gehad van zweet oksels, maar nu ik Odorex extra dry depper gebruik ben ik hier zo goed als vanaf. Alleen 1 nadeel: Als ik het net heb opgedaan, brand het verschrikkelijk, het is dat ik liever die pijn even een paar uurtjes heb dan dat ik met zweetoksels loop anders had ik dit echt niet gebruikt. Bij deze vraag ik me af of het wel goed is voor je huid , het lijkt me dat mijn huid langzamerhand licht wegbrand of iets?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
9.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou ik ook wel willen weten, gebruik t ook, heb dezelfde klachten als jij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Idem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik 1 x in de week Therme skincare deodorant anti transparant behandelspray. Dit is erg effectief. Je hebt geen zweetplekken meer in je shirtjes. Je moet het sprayen op schone oksels. Een nacht in laten trekken. De volgende dag wassen en gewone deo gebruiken. Bij mij is dit een ideale oplossing. Als je het opdoet voelt het even vreemd, maar niet branderig of zo. Een aanrader.

Antwoorden (1)

Ik heb het in mijn pubertijd ook veel gebruikt.
Ik heb een sterke huid: nooit ergens last van gehad.

En mijn huid is nog steeds prima: heus niet weggebrand of iets dergelijk.
En nog steeds gebruik ik meteen na het ontharen een sterke deodorant.

Als je een gevoelige huid hebt zou je eens op zoek kunnen naar de creme-versie.
Odorex Extra Dry is verkrijgbaar in een Lotion, een Depper, een Spray en een Crème (voor de lichtgevoelige huid en na het ontharen).