Waar kan ik een overzicht vinden met de gemiddelde kosten per operatie per specialisatie?

Toegevoegd na 11 minuten:
In mijn geval zou ik graag willen weten hoeveel een open-hartoperatie met (mitraal)klepvervanging én een niertransplantatie kost.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je vraag is een beetje onduidelijk want een tabel van alle operaties bestaat natuurlijk niet. Er zijn honderden operaties. Als u zegt om welke operatie gaat kan ik de gemiddelde kosten van een gewoon ziekenhuis of prive-praktijk opzoeken. Hoogachtend, Dr. Vrijman
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oeps Annepanne.... gaat het niet goed met je?

Het beste antwoord

Je kunt zoeken op DBC-tarieven op de site van de NZA: http://dbc-tarieven.nza.nl/Nzatarieven/top.do

Je moet alleen wel goed weten waar je op moet zoeken, maar met een beetje rondlezen op de site en gebruik maken van de zoekmogelijkheden, kom je waarschijnlijk een heel eind.