Wat kan dit bultje op mijn eikel zijn?

Direct naast mijn plasgat zit een bultje, ziet er niet heel raar uit ofzo, niet verkleurd of erg pijnlijk.
Wat kan dit zijn? Ik heb nog nooit sex gehad dus het lijkt me sterk dat ik een soa heb. Het bultje is net iets kleiner dan het kopje van een lucifer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Foto?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@vdijken, geef jij toevallig zeilles?

Het beste antwoord

Kan natuurlijk ook een vetbultje zijn, omdat je aangeeft geen pijn eraan te hebben. Ik ben natuurlijk geen arts, maar dat is het eerste dat bij me opkomt.