Toen ik dik buik had, ben ik begonnen met alleen water drinken en mijn buikje is veel minder geworden hoe kan dat?

ik eet normaal, dus 3 keer per dag en rest van dag alleen maar water drinken. Soms thee met theelepel suiker als ik me duizeling voel of flauw voel. Maar wat ik nu zie minder dikke buik dan ik gewend ben! Natuurlijk ben ik blij , maar hoe kan dat? ik doe gewichtX0,03= cijfer die drink ik per dag.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Had je daarvoor ook een moeilijke stoelgang???
Door meer water word je stoelgang beter... En slinken je darmen
Dus minder opgezet buikje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee hoor geen last van, maar ik las eerst boek van Dr.F.Batmanghelidj en toen ben ik daarna begonnen met water drinken, en ik zie na paar dagen al wat met mijn buikje doet. Dus hiermee ga ik door.
Ritsuka
11 jaar geleden
Eet je wel genoeg dan? Want duizelig kan betekenen dat je niet genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jahoor, maar duizeling denk ik te maken met afkickverschijnsel van suikers, want ik at veel hamburgers, eigenlijk alles wat ongezond was, hiermee ben ik gestopt, en 3 keer per dag normaal eten, eet nog wel vlees, maar minder en normaal. En ik zie resultaat vooral door water drinken en hoef hiervoor nietzoveel moeite voor doen, alleen nadeel is dat ik vaker naar wc moet:P
Ritsuka
11 jaar geleden
Goed bezig met gezonder eten, wat eet je nu dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neem je nog wel gezonde tussendoortjes over de dag verspreid?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Normaal eten; broodje met jam en tussenmiddag broodje met vleeswaren en avond gewoon warm eten...Jahoor weleens fruit zoals banaan , kiwi....Soms koekje soms snoepje, maar niet hele zak meer. Gewoon in kleine potje dat is maximaal.
Ritsuka
11 jaar geleden
Maar 2 broodjes op een hele dag? En verder amper tussendoortjes? Dat is volgens mij wel erg weinig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3 broodjes per dag en 1 warm eten en rest als tussendoortje fruit. Soms koekje of snoepje maar niet overdreven teveel. En ja rest van dag alleen maar water drinken. En als beetje gaan vervelen met smaak, dan kopje thee.

Het beste antwoord

't Gaat erom dat je iets *niet* binnen krijgt: suiker.

Je hebt dagelijks een aantal liter water nodig, je lichaam bestaat nu eenmaal voor een significant deel uit water. Veel mensen halen dit water uit frisdranken/vruchtensappen, koffie, thee met suiker etc. Dus ja, men krijgt dan water binnen, maar ook al die extra suikers, zuren etc.
Als je alleen water drinkt krijg je precies datgene binnen wat je feitelijk nodig hebt, en meer niet, en daar zul je dus ook niet door aankomen.