Klopt het dat als je de supersmoker rookt, dat de rook die je uitblaast geurloos is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, of : niet helemaal.

Er zijn voor elektrische sigaretten liquids te koop in alle mogelijke geuren en smaken, en hoewel de meesten geurloos of bijna geurloos zijn, hebben e meesten wel degelijk iets van een geurtje.

De meeste liquids die ik rook ruiken absoluut naar menthol, drop(venkel) en een licht zoetige geur die ik niet echt kan thuisbrengen. Niet naar tabak in elk geval. En al helemaal niet naar rook.

Wel is de geur zodanig licht, dat iemand echt een enorm dampkanon moet hebben (en dat is de Supersmoker zeker NIET, vergeleken bij bijvoorbeeld mijn Bullismoker) wil je het op minder dan 25 centimeter afstand ruiken.

Als ik damp in huis ruikt niemand wat, in de auto ruikt mijn man heel iets. Maar niet meer dan wanneer ik een dropje, snoepje of pepermuntje naast hem zit te eten. Op een meter afstand ruik je niks meer.

Een ander onzinverhaal dat Supersmoker je op de mouw probeert te spelden is dat je alleen waterdamp uitblaast. Ook dat is niet waar ; het is ' disco-mist' (propyleenglycol), en hoewel uitgebreid getest en onschadelijk voor de omgeving (net als disco-mist) is het geen water. Eventuele nicotine wordt al door het mondslijmvlies opgenomen en niet meer uitgeblazen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, de supersmoker zelf is geurloos, je blaast alleen wat waterdamp. Als je slecht uit je mond ruikt kan het gebeuren dat je dat dan weer ruikt. Het blijft tobben met roken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee, geurloos is het niet, mijn katten deinzen er net zo hard voor terug als voor echte rook, en ik ruik het zelf ook.
het is echter niet te vergelijken met sigarettenrook, op een meter afstand ruik je echt niets.
het is ook geen geur die zoals rook in de ruimte blijft hangen.
Rieneke1
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn katten vinden het heerlijk, en proberen altijd de ' verdampte' liquid van mijn mond te likken. Ligt er wel aan welke smaak ik heb. Supersmokers heb ik natuurlijk allang niet meer.