hoe wordt iemand van afrikaanse origine rood ?

men kan niet duidelijk zien aan een persoon van Afrikaanse origine of die nu bloost of niet ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is maar één diersoort op de hele planeet die een schaamtegevoel heeft, de mens. Het wordt meestal geuit door het rood worden wat niet noodzakelijk hoeft te zijn. Je kan je ook schamen zonder te verkleuren.
Het rood worden op zich geldt voor alle mensen ongeacht ras of kleur. Dat zit nu eenmaal in onze genen.

Het beste antwoord

Mijn ex was ghanees en als je goed keek kon hij ook gewoon rood worden hoor! Ze krijgen ook gewoon rode wangetjes, net zoals andere mensen. Ze zien er niet anders of vreemder uit. En je kan het ook goed zien. Mijn kinderen zijn ook donker en bij hen kan je ook gewoon een roze blosje zien.

Dat gebeurt op dezelfde manier als bij "gewone" mensen....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en rode oren....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die persoon is ook wel toevallig afkomstig uit Ghana, en is heel donker van huidskleur, moet wel juist passen hé,

Andere antwoorden (1)

Mensen, blank, zwart, blauw, geel, (maakt niet uit), blozen allemaal!
Blozen is het uiterlijk symptoom van een verhoogde bloedtoevoer, wat het gevolg is van verschillende emoties (schaamte, woede, etc.).
Het spreekt voor zich dat wanneer iemands huid lichter is, dit ook meer opvalt. Wanneer iemand donker is, zul je een blos minder goed zien. Wil niet zeggen dat hij niet bloost.