Mijn tongbeentje steekt wat uit. Kan dit kwaad?

Ik ben onlangs bij de dokter geweest omdat ik een bobbeltje in mijn hals voelde zitten. Bleek dat mijn tongbeentje wat uitsteekt/scheef zit. Hij zei dat dit geen kwaad kon, maar nu voel ik hem de laatste tijd erg zitten, en als ik het aanraak doet het een beetje pijn. Kan dit kwaad, of is het onschuldig?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

als je huisarts je heeft gezegd dat het geen kwaad kan, kan het geen kwaad..
ben je niet overtuigd, vraag dan een second opinion aan bij een andere arts, miss stelt deze je wel gerust!!!