ik heb een snor en vele haartjes op mijn gezicht, ik wil het weg, of is het te vroeg om me te scheren, komt er dan meer haar?

ik ben een jongen die al veel haar op gezicht heeft.
ik hoef het niet.
of moet ik wachten tot ik ouder word?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Ritsuka
12 jaar geleden
er komt niet meer haar, want er kunnen niet magisch haarzakjes bijkomen. Het kan meer haar lijken, omdat alle haartjes ineens teruggroeien, en doordat de punt eraf is geschoren lijken ze dikker en donkerder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe oud ben je, jongen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben 13 maar heb dit al sinds mijn 12e, ik hoef niet dat haartjes gedoe over mijn hele gezicht, veel mensen zeggen al dat ik moet scheren maar ik ben bang dat het later veel harder gaat groeien.
heeft iemand hier ervaring mee?

Antwoorden (4)

Je moet nooit je gezicht scheren.

Reden:

1. Het komt dikker terug
2. Je moet het om de 2 dagen bijhouden.

Wat je beter kunt doen is:

1. Harsen
2. Weghalen met touw
3. Ontharingscremé => Weet ik niet zeker hoor!!

Succes. xx

Toegevoegd na 50 seconden:
Hihi, ik zie nu dat je een jongen bent.

Scheren heeft eigenlijk geen leeftijd, wanneer jij er van af wilt scheer je.

Zorg dat je je niet snijd :)!!

xx.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
als jongen gezicht harsen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, las later pas dat hij een jongen was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een jongen [hoe oud zou hij zijn?] kan toch best zijn gezicht harsen?
Ik zou niet weten waarom niet.
ik had dit ook. ontharingscrème werkte bij mij heel goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je er last van hebt, kan je je scheren. Misschien moet je daarna elke dag scheren, of om de dag kan ook, ligt er aan hoeveel haren en hoe donker de haren zijn.

Harsen kan je laten doen, schoonheidsspecialiste (is wel duur), of een ontharingscreme kan ook, dat kan je zelf doen, laat je adviseren in een goede drogist.

Toegevoegd na 2 minuten:
*in* een goede drogist (moet zijn)*door* een goede drogist.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon scheren, het is een fabel dat het sneller gaat groeien.