dan ben je snel dood. let maar eens op hoe een reactievermogen werkt. je kijkt links en rechts om over te steken, de weg is vrij. als jij je voet op de weg zet komt er een vrachtwagen aanscheuren. met reactievermogen trek je je voet terug. zonder reactievermogen loop je door, je bent niet in staat om te reageren anders dan wat je van plan was. dan word je geschept en ben je dood.

er zijn veel mensen met minder/anders reactievermogen maar heel erg weinig mensen zonder reactievermogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kom je vanzelf in de fase van "verregaande staat van ontbinding". Als je geen reactievermogen hebt reageer je dus nergens op, geen enkele prikkel zal je aanzetten tot enige actie. De prikkel om adem te halen is toch wel essentieel om in leven te blijven, net als de prikkel om je hart te laten kloppen.